کیفیت های بالای کالا با هولوگرام ها
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

بالابردن کیفیت کالا با استفاده از هولوگرام 

هولوگرام و بهینه کردن کیفیت کالا

بسیار خب هولوگرام ها را برای کاربرد های زاید به کار میبرند اما بیاید درباره یکی از مهمترین ها و زیباترین کاربرد های این هولوگرام ها صحبت کنیم.میدانید با استفاده از هولوگرامها میتوانید کیفیت کالای خود را بسیار زیادی بالا ببرید.درباره چگونگی انجام این کار ادامه این مطلب را بخوانید.

وی با اشاره به تلاش های بسیار حوزه دندانپزشکی که در جهت بهینه کردن کیفیت کالاها بوده است تصریح کرد : از جمله این تلاش ها اجباری کردن بحث هولوگرام است که برای کالاهای تجهیزات دندان پزشکی باید انجام شود و شرکت ها مجبور شدندهولوگرام را بر روی کالاهای خود نصب نمایند .

رئیس اداره تجهیزات دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد : رعایت این امر در درجه اول به سود دندانپزشک ، و در ادامه به سود بیمار و نیز در راستای جلوگیری از قاچاق و تخلفات این چنینی نقش مهمی خواهد داشت .

وی در پایان با بیان اینکه در نمایشگاه های بین المللی کشورهای دیگر در هر غرفه ای شرکت ها مشغول فروختن تجهیزات هستند گفت : ماهمیشه آرزو داشتیم که در نمایشگاهها به این صورت رفتار نشود ، که در این راستا درخواست داریم که دست اندرکاران نمایشگاهها و … در کنار برگزاری همایش ، نمایشگاه های علمی را نیز داشته باشیم و شرکت ها کمتر به سمت فروش کالا در آن نمایشگاه ها پیش روند . چرا که تجهیزات دندانپزشکی محصول لوکس بوده و در نتیجه کلاس آن باید رعایت شود.





:: برچسب‌ها: هولوگرام,هولوگرافی,کوپن های هولوگرافی,انواع کوپن های هولوگرافی,کوپن,هولوگرام های ضد سرقت, ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: